Sidevisninger i alt

søndag den 25. marts 2012

fantastisk søndag, min datters 1 gymnastik opvisning

Hele vinteren har min datter gået til gymnastik, i den lokale hal, og i dag skulle der så være opvisning. Super spændende når det er 1 gang, og hvad siger hun til at der er så mange mennesker, der kikker på osv. Ja man kan vist godt høre at jeg er 1 gangsmor.
Havde også vist mig fra den bedste overskudsside, og bagt jordbær/rabarbersnitte i går og i dag, Da det jo går til et super godt formål, nemlig nye gymnastik redskaber til deres hal.
Der kommer sikkert en opskrift, og et billede når jeg har tid. Men det gik super godt, synes min lille pige var blevet så stor som hun gik ind til indmarch sammen med sin far. Selvfølgelig havde jeg glemt kamera, og min telefon tager så dårlige billeder, men i får da lige et enkelt. Efter opvisningen nød vi det skønne vejr udenfor, som jo var perfekt til en søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar