Sidevisninger i alt

tirsdag den 10. januar 2012

bare snak

er i bloghjørnet i dag, fordriver tiden mens jeg ventet på at jeg skal til matematik prøve i aften. Vil også lige vise et billede af nogen vanter jeg har laver, opskriften er fra Hanne Falkenberg, og kan købes.
vanter fra Hanne Falkenberg 
Mai med nældefeber
De blev desværre lidt store i det, jeg brugte jo lige de rester jeg havde, og selvfølgelig 2 kvaliteter af garn, så skal det jo gå lidt galt. Men de er rigtig fine, og hvas der er nogen der ude i blogland der mangler sådan nogen så skriver i bare. Er ellers kommet ok ind i det nye år, på trods af vi allesammen har været syge herhjemme på skift. Også fik min datter en ordenlig omgang nældefeber, og slog ud ovre det hele. Men hun var da heldigvis ved god mod, og klagede kun ovre at det kløede. På jobfroten er det status Q, så går stadigvæk i skole og det er jo altid godt at lære noget nyt !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar