Sidevisninger i alt

onsdag den 24. august 2011

Når en af dem man holder af går bort..

Har ikke fået skrevet så meget pt. har været til jobsamtaler, er begyndt på 9 og 10 klasses fag, mens jeg stadigvæk søger job. Midt i det hele, efter en ellers rigtig dejlig weekend, men en 6 års fødselsdag, og en tur til Ildfest Regatta i Silkeborg med min rigtig gode veninde. Er min Gudmor og faster som lige fyldte 90 år, i sidste måned, er gået bort. Jeg ved bestemt godt at hun havde alderen til det, men har genem mit forholdsvis korte liv, mistede nogen der stod mig tæt, og man vænner sig aldrig til at de er væk. Men faster Ellen var en dame, med et hjerte af guld, hun sagde altid at hun havde 2 hemligheder, hendes telefonregning, og hendes vægt. Sidstnævte siger selvfølgelig at hun var rigtig glad for mad, og hun lavede den mest fantastiske mad. Kan stadigvæk huske smagen af hendes citronfromage, jorbærgrød, og god hjemmelavet mad lavet med kærlighed. Hun er bestemt en af de mennesker, der vakte min interesse for mad, og glæden ved at lave og spise det ! I morgen skal vi til hendes begravelse, og jeg glæder mig til og få sendt hendes godt afsted. For min kære faster Ellen vil altid havde en kæmpe plads i mit hjerte !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar