Sidevisninger i alt

fredag den 15. juli 2011

solbærmufins med chokolade

Der er nogle solbærbuske på vej til min datters dagpleje, og havde tænkt lidt på hvad jeg lige skulle lave med dem. Havde lyst til muffins i går, men kom ikke vidre med det.
Så jeg bagte solbærmuffins, blev lidt inspireret af NYBH ´s opskrifter på muffins, der er rigtig mange gode. Jeg brugte opskriften på dem med orange og chokolade. Jeg kom så bare solbær,  halv marabou mørk 70 % og halv  marabou med nødder. Det blev faktisk ret godt.




I dag holder jeg ferie, så 3 uger med hygge med min datter og mand, det bliver så skønt !!!
Har fået startet på girafen, er færdig med det 1 ben, 3 more to go.



Der var den mest fantastiske solnedgang den anden dag den skal i da ikke snydes for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar