Sidevisninger i alt

lørdag den 2. juli 2011

solbrille etui, en tur til grøntmand, og brunce.


Havde sådan nogen trælse aftale igår som lægebesøg og tandrensning hos tandlægen. Så for at veje det trælse lidt op tog jeg en gang brunce på den gyldne ovn. Mums røræg, amerikanske pandekager med sirup, rundstykke med brieost og en et kærmemælkshorn, og self en stor bajle kaffe.
Var lige forbi den lokale grøntmand for at købe tandori, som er brand godt til kylling, lam og svin. bland det med yougurt og du har en skøn marinade, eller bare til at komme direkte på kødet. Har også købt hestebønne som jeg vil bruge til en ret i næste uge, og så nogen skønne tyske kirsebær til min datter, love it.
Forskellige hvidløg fordi jeg bare rigtig tit bruger det i mad, også er det jo også rigtig sundt.
Solbrille etuiet er færdig, overvejer lidt at komme stof på indersiden så stængerne, ikke går i gennem.
I aften skal vi ud og spise ved et vennepar, og deres søn, glæder mig, det bliver så hyggeligt !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar