Sidevisninger i alt

søndag den 10. juli 2011

dejlig weekend med god mad og den strikkede bamse er færdig.

Fredag aften var jeg lige ude på vores altan og der var super flot vejr, også kommer der tit luftballoner.

Mums kæresten lavede lækker mad igår så den stod på bøffer med rødvinspasta, og pandekager med jordbær og is.




Jeg har endelig fået syet min bamse færdig, den er blevet ret meget i stil med mister Beans bamse.

Har ellers været ude og nyde det gode vejr på legepladsen, med min kæreste og vores datter. Som nu kan køre på rutsjebane, så stolt mor og pige. I øvrigt var vi også på shoppetur lørdag og købe en ny stavblender, en fra knups der var sat ned. Med stavblender, pisker og en lukket blender, altsammen for 400 kr. Så nu kan der igen laves smoties, is, humus og alt andet blendet godt. Min datter er helt vild med Hr. Skæg så hun har fået cden med alle hans sange, så den har vi hørt rigtig meget !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar