Sidevisninger i alt

lørdag den 6. juni 2009


Ville lige vise en lille ting jeg har fået med posten her den anden dag, det er en sød bestemor drille pind fra rokken.dk ( folk der giver gaver i en god aledning ) Der synes at vores lille baby , ikke skulle fryser til vinter. Det er da så hyggeligt og sødt !








Tjaa her er så Jack mening om livet af til, tror bare han var blevet træt af at jeg tog billede, midt i hans afslapning på hardisken. Har fakisk ikke fået blogget, eller strikket så meget som jeg gerne ville. arbejder jo fuldtid igen, så er pænt træt når jeg kommer hjem.


Ville gerne vise et billede af et japansk bølge halstørklæde, men det venter lige på at få hæftet ender. Det er jo ikke så spændende som at strikke det. Ellers er jeg ved at strikke en lille ribvest fra mayflower til babsen, synes bare den var for sød, og så varmer den jo også dejligt.
Billede her er fra Staton Drew stone circle, og ligger i Bath, sydengland. Kærsten og mig har lejet en lejlighed i en uge, og køre dertil her i slutningen af juni.
Glæder mig helt vildt, skal selvfølgelig ud og se stongehenge det ligger lige i nærheden, og en masse andet. Så der er sikkert nok at blogge om når jeg kommer hjem..






Ingen kommentarer:

Send en kommentar