Sidevisninger i alt

torsdag den 2. april 2009

lige en lille ting jeg lavede i går aftes


Sad og kedet mig lidt i går, da kæresten krævede at se fodbold i fjernsynet, men det var jo også landskamp. Så gik på jagt efter noget at lave, og fandt denne mega søde navlestrengshue, fra Debie Stoller´s den store stygge strikkebog.

Havde lidt en rest bomuld, så var færdig med kl. kvart over 10 i går, har hæftede ender her til morgen. Jeg har nemlig fri fra mit job i dag, eller det vil sigde vi er på fordeling, så er på fagforening 2 dage om ugen. Men det er okay så får man nået de ting til hverdag som man ellers ville skulle nå i weekenden. Glæder mig rigtig meget til i aften der får vi besøg af et hold venner, så vi skal havde god mad !!

Tapas med italiensk pålæg og gorgonzolla , ( har selv hjembragt det ) og krondyrsteg med rødvinsauce, små ristede kartofler, bagte rodfrugter med krydderurter og stegte cocktailtomater. Mums !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar